Juste:P

Dax för en bloggis:)
Idag skulle jag haft 2 möten men så blidde det inte.
Hon från Vlc ringde igår och frågade om det va oki att vi bytte som till imorgon och
det är ju lugnt.

Dom från af ringde imorse och sa att min handledare va sjuk så jag får en ny tid sen.
Men vi hade bestämt att mamma skulle hämta Vilda så det gjorde hon ändå.
Sen kom mami vilda o E-l hit så fikade vi.

Sen gick vi bortom affärn och sen följde jag E-L hem.
Sen har jag och Vilda myst lekt o haft det bra:)
Lite trotts imellanåt med:P

Juste hunnit färga håret med i eftermiddes:P
Helnöjd blev jag men tar nog lite tid innan man blir van.
Nu har jag en snygg brun färg:)

Ikväll kör DHW igång igen så det måste man ju se.
Nej en smörgås på detta:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0