Samma ellevrantör

Känns som jag snart kommer bli helt tokig!
Den här jävla elen alla elgubbar och folk som ska kunna ngt om detta säger att inget är
fel men det är det för tusan.

Hur fan kan man ha en elräkning på 6-800 på 1 månad??
Min granna har en räkning på 250 på 2 månader och vi har samma ellevrantör.
Fan kommer snart dra in hyresgästförening i detta och betala
in min hyra till dom tills ngt blir gjort.

Kanske får dom jävlarna lite eld i baken då!

Blir nog att jag kommer börja plugga.
Va dock mkt mer än vad jag trodde att jag skulle behöva plugga.
Men men det ska nog funka.

Behöver ju bara ha 5 ämnen på en termin så det är ju inte så farligt.
Snart hämta sessan på dagis sen skulle nog mamma komma en runda lite senare.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0