Tjo flöjt.

Gårdagen vart riktigt trevlig.
Fixade lite ärende i stan på dan sen vid 4 snåret kom Emelie,Davve och bella hit
så kidsen lekte och blev en massa tragg.
Vilda han med och pinka på sin mormor med:) haha.
Sen blev det idol godis och bara slappa.
Jag och mamma hade kunnat sitta i idoljuryn det hade vatt skoj:P

La mig vid halv två inatt och gick upp halv åtta.
Helt slut i huet har jag varit.
Haft världens huvudvärk med och tryck bakom
mitt vänstra öga.

Men men så blir det ibland ska försöka komma i säng i tid ikväll iaf.
Vi har mest tagit det chill idag gick bort till affärn en sväng och vilda gick
hela vägen så duktig.

Jag är så stolt över henne för även om hon kan trotsa och va en riktig skitunge:)
så är hon så duktig.
Orden bara ploppar ut på löpande band och hennes favvolåt nu
är - tänk om jag hade en liten liten apa umpa umpa:)

O medans andras barn gillar barnprogram så vill Vilda ha mtv eller ztv på så hon kan dansa.

Imorn blir det andy´s för hela slanten.
Och jag ska ha långbyxor på mig.
Brände mig på benen och fötterna förra gången vi va där på dom jäkla rushbanorna:P
Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0