fixa o dona

Min älskade tös har förvandlats till VÄRLDENS trotsigaste skitunge.
Slåss och nej:ar allt och tramsar och har sig.
Skriker gör tokan också så fort hon inte får som hon vill.
Krokodiltårarna sprutar...huahua
Å en Angelica som fått på tok för lite sömn och är trött och gnällig blir
till VÄRLDENS gnälligaste morsa!

Hoppas på massa sömn inatt (om jag mitt lilla pucko kan gå och lägga mig i tid och inte bli pigg på kvällarna) så jag kan vakna upp utvilad för första gången på jag vet inte hur länge.
Imorn ska jag också fixa o dona lite här hemma och hoppas på en tvättid och storhandla
ska jag också göra.

Sen ska jag möta upp Thess o Sofia med barn för att låta kidsen springa av sig på Andy`s och vi
föräldrar lär väll få oss en springtur vi med;P
Bara jag slippa trots och gnäll:)

Hoppas på en toppendag imorn:)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0