I´m Alive and kicking;)

Yes SIR I´am..
Marielle is my sister from another mother:P hihi
Nej men allt är bra med oss..
Har börjat bråka med min hyresvärd men ska nog få ner den jävlen med på jorden hahaha..
Vilda är på dagis och jag är ledig och ska igentligen sitta och plugga som en tok men har ingen motivation
alls till det faktiskt.

Tkr snöskiten kan ta och försvinna nu för jag är så trött på det och jag har aldrig
längtat såhär mkt till sommar o sol.

O ett stort grattis till syster Frida som fyller hela 15 år idag:)

Kramkram


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack :) Jag trodde nästan att du hade glömt mig ;) <3

2010-02-15 @ 20:12:41
URL: http://fridaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0