Jag saknar dig<3

Den dagen har verkligen gått hur fort som helst.
Vi började morgonen med mys och musik som vanligt sen bakade vi kanelbullar.
Och goda blev dom, o Vilda hann med och skvätta ner hela köket med när hon plaskade med vattnet.
Tvättat har vi också hunnit med så jag har varit riktigt effektiv idag.

Sen gjorde vi stan med Marielle som bara lär min tös en massa skit..
Men hämnden är LJUV för snart får hon en liten knodd..hihi
Sen har vi bara hunnit med o äta och mysa innan Vilda somnade som en stock.

Jag sitter o segar i soffan och ska nog snart in o sova om inte min man vill snacka lite;)

1 år av saknad. Min fina Älskade moster som jag saknar dig♥

Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0