jag VILL!

Känns som jag ska explodera av alla känslor jag har.
Oooh vad jobbigt det är.
Jag vill så himla mkt... jag VILL jag VILL jag VILL!!
Kärlek är på gott o ont...

Men men nog snackat om det..
Här hemma har vi mest myst idag:)
Vildis har inte vart så trotsig idag som tur va.
Tvättar har vi också hunnit med och det är skönt när det är gjort.

Klarat denna sega dag och nu ska jag bara fortsätta.
Jag kan om jag vill och jag vill verkligen.
Så nu har jag gett mig tusan på att nu är det dax att klara det.

Det är bara jag som kan bestämma hur jag vill ha det.
Känns som jag bara snackar i gåtor o bara lindar in allt men så blir det ibland.
Kram

Min kärlek till dig är för evigt♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0