på TOK

ÄNTLIGEN helg:)
Hade prov idag och det gick nog riktigt bra faktiskt..
Efter skolan blev det en sväng på stan och fixa vin tills imorn och välling mm.

Ikväll blir en riktig myskväll hemma.
Ska försöka hålla vilda uppe lite längre ikväll så man kanske får lite sovmorgon imorn:)
Känner det att jag lagt mig på tok för sen och gått upp på TOK för tidigt..

Så hoppas man får sova lite längre imorn för att sen bege sig hem till min papi, Annika o Frida.
Sen blir det utgång och skoj ska det bli:)
Taggad som bara den.

Tråkigt väder bara men det får man ta.
Hoppas bara våren kommer snart vikk verkligen ha VÄRME nu!
Nej nu ska jag fixa lite sen ska jag hämta hem min lilla Prinsessa:)
Pusskram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0