riktigt najs:)

Hej hopp..
Idag känner jag mig riktigt utvilad faktiskt.
Hade en riktig depp kväll igår men så år det ibland när man tänker mkt och tycker synd om sig själv:) hehe
Men det behövs det med ibland men hade nog behövt sitta o böla en timme för att få ut allt.

Skulle väll igentligen behövt gå o snacka med ngn som kan ge svar och hjälpa men
samtidigt tror jag inte det är ngt för mig.
Började dagen med ett besök på ungdomsmottagningen och det gick bra :) haha
Lillan är på dagis och hon blidde lite ledsen imorse men det går över fort.

Vaktis o en annan snubbe va här för en stund sen och visst fan funkade inte varmvattnet
och det va inte kallras i mitt fönster för det är en stor glipa.
Hatar när folk snackar med en som man är korkad jag har nog mer koll än vad dom snubbarna hade.

Längtar som en tok till helgen:) kommer bli riktigt najs..
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0