Heldag

IDag har det vatt en heldag i skolan och äntligen kom mina böcker idag.
Svårt och hänga med helt när man inte har böcker så man kan läsa
det ordentligt men det blir det ändring på nu.

Vart vaken nästan hela natten så ska faktiskt in  o lägga mig när jag skrivit färdigt detta.
Känner jag börjar få huvudvärk av på tok för LITE sömn.
Imorn är det också en heldag i skolan men det är kul.
Sista lektionen har vi en bra lärare vilket jag verkligen är glad för, det gör
allt så mkt lättare.

och ÄNTLIGEN kommer mina cash imorn:)
Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

God morgon nu är det dags att blogga lite längesen sist , hälsa lilla busungen Vilda kram Annika

2010-01-17 @ 08:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0