Hon är..

Klockan är bara 12 och jag är super trött men har redan hunnit med en del.
Vi promenixade upp till stan för att lämna in min cykel som stått en evighet nu
för  det har vatt punka på bakdäcket, så nu ska det fixas
så man kan cykla till skolan.

Köpt en nya väska,pennor, suddi till mig och vantar till pluttan.
Sen imorn ska blir en stressig dag känns det som för lillan ska till dagis
och kommer jag inte därifrån vid 10 tiden så ska mamma
komma dit och va med Vilda för jag måste till arbetsförmedlingen och få mina lapp
påskriven så den kan skickas in och hämta cyklen, ska nog sola solarium också för jag är vit
som ett lakan och se om jag hittar ngt snyggt tills på lördag när jag ska
ut och dansa häcken av mig:)

Va säkert ngt mer jag skulle göra men kommer inte på vad just nu.
Minnet är BRA men J*VLIGT KORT! :) haha
Skulle behöva ta ett riktigt tag här hemma med för här ser ut som
en bomb har smällt här...
Men var är orken till det?

Efter denna natten så fattar jag inte ens hur jag kan sitta här.
Vilda somnade inte förrns jag gick o la mig i natt vid halv 12! men hon låg enda upp på mig och rullade och
snyftade i sömnen sen vid 4 snåret i natt skulle ungen ha välling!!!
Sen sov vi till halv nio men jag hann nog vakna ett par gånger där med.

Nu ligger hon och sover midda iaf sen får vi se vad som händer.
Kram


Vilda tror hon är bebis:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0