Jag GILLART

Dagen började med att vi FÖRSOV oss vilket inte är kul.
Men vi hann med det vi skulle och jag kom i tid.
Idag började vi ute på milner, där vi skulle tvätta o mata ngn annan och för att få höra
hur det kändes för den personen för att få en inblick.

Lärorikt men samtidigt svårt när det är ngn man känner + att man kände sig
lite uttittad av läraren.
Men det blir bättre nästa gång.

Jag harr vatt på rätt gott humör idag och jag gillar det, men jag är nog på bra humör
för det mesta i skolan:)
För jag GILLART :D
Ångrar inte en sekund att jag började skolan.

Hem som en blixt efter skolan hann med o handla en snabbis
för mami hämtade lillan på dagis och sen blev det midda o massa mys innan Vilda somnade.
Trött som tusan är jag med känns som jag skulle behöva enveckas sömn men det är bara
att ta det som det är.

Imorn är det heldag i skolan igen sen är det FREDAG:)
Veckorna går så fort, ännu fortare nu när man pluggar.
Men jag trivs som fisken i vattnet.
Kramkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0