min mami

Nu kör jag en snabb bloggning innan paradise hotel börjar:)
Dagarna springer iväg och nu är vi inne på det nya året.
Vi hade en riktigt trevlig nyår med Marielle o hennes mamma och min mami såklart.

Åt gott spelade spel traggade skit och skrattade massor:)
Precis som det ska vara.
Haft besök av min lillasyster också och det bjöd på en J*vla massa skratt kan jag lova.
Annars har nog det mesta rullat på som vanligt tror jag.

Idag har ja gått och fixat så min kommande tatuering blir uppritad så jag förhoppningsvis
kan göra den så snart det finns cash till det:)
Men först ska den vara perfekt innan allt sätts i rullning.

Tillomed min mami som alltid sagt att hon minsan inte ska ha ngn tatuering ändrade sig
lite idag så jag ska smida mina planer:P tihi
På månda drar plugget igång och det känns faktiskt riktigt skoj och jag hoppas jag klarar det.
Men med lite tålamod ska nog det också gå:D

Ha det fint.
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0