missat idag

Fy bubblans vad trött man blir av att gå hemma!
Vill ut i friska luften vilket vi kanppt varit sen i fredes.
För vildas feber har vatt på tok för hög för att gå ut men vi får hoppas att febern går åt rätt håll nu iaf
då den va nere på 39,4 idag och hon har vatt feberfri nästan hela dagen.

Imorn ska det tvättas då typ tvättkorgen VÄLLER över och vi kan hoppas
på en feberfri dag också.
Ska göra mitt arbete till skolan imorn också så det är gjort sen får jag ta och läsa ikapp det
jag har missat idag också.

Lite små depp idag med känner jag men är nog för att jag bara har vart inne.
Lide tv till sen blir det sängen för fick ju inte en sen tvätt tid utan 07.00:) wiieeho
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0