Duktigt arg

Woohoo nu är jag tillbax :)
Eftersom min väska blev snodd i onsdes så har jag nu fått införskaffa ny laddare, hörlurar, väska och nyckel så
nu ska jag fan hålla hårt i min väska!

Mitt nya kontokort kom idag så nu väntar vi bara på det nya legget.
Så nu känns allt lite bättre igen:)

Lillan är på dagis och jag har tvättat sen halv nio o har fortfarande lite kvar pga av en jävla fitt kärring som slängde ut min tvätt ur torken fast hon inte ens hade tvättiden! Åååh jag blev duktigt arg vill jag lova.

Nej men annars mår vi fin fint här och idag köpte jag ett balkong bord till min nya lgh:)
Mattan jag ville ha hade dom inte inne o visste inte när dom fick in den så får la vänta.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0