Party:)

Igår körde jag o Marielle en utekväll och jag hade för jävla roligt :)
Va dock inte lika kul o gå upp 7 i morse vill jag lova! Hahah
Idag stack jag o vilda in en sväng på stan och hon skulle åka karusell men tror ni hon vågade min lilla fegis? No No NO :)
Men vi vann ett stort kexchoklad så det va ju kul iaf :)
Bussresan hem från stan var mindre rolig då det jävla nötet till busschafför
tvärbromsade utan anledning så vilda flög från längst bak i bussen ner för trappan o landade på golvet.
Va jag arg? Det vill jag lova men det är anmält nu iaf.

Sugen på o käka ngt gott ikväll o bara mysa med lillan :)
Mmm det låter fiint i mina öron.
Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0